Workout motivace (a já)

6. července 2013 v 7:36 | Kačíí |  Lifestyle
V době,kdy všichni hubnou aby byly štíhlí,nebo si svou postavu a váhu alespoň udržují kvůli plavkové sezóně jsem se rozhodla napsat článek,napůl i úvahu o různých workout motivacích a thininspiracích.poslední dobou jich vídám čím dál víc,blogů kde se preferuje pro-ana style je také hodně a já už z toho pomalu taky začínám blbnout.Věřím,že tyhle fotky a návody dokážou někomu v jeho snu za hubenou postavou pomoci,ale j k těmto lidem nepatřím.I kdybych měla celou paměťovku zahlcenou obrázky štíhlých holek,nepomohlo by mi to.Nejsem asi ten správný typ,holkám na obrázcích samozřejmě jejich štíhlou a vypracovanou postavu závidím,ale ke cvičení mě to tedy nežene.On je ale taky rozdíl v tom,jestli je workout motivace a thininspriration přirozená,nebo jestli je na ní nějaká anorektička s hromadou cviků na seznamu.




Určitě jste teď také slyšely o dřepové challengi,tzv. squats challenge,která sice není nijak časověš náročná,ale člověk se při jejím plněn "zapotí".Já jsem sice cvičící antitalent (to už jsem možná psala) a můj poslední pokus skončil tím,že jsem nemohla týden pohnout hlavou a krkem+jsem nemohla ihned po cvičení sama,bez pomoci vstát a stoupnout si,ale tahle dřepová challenhe mi přijde celkem v pohodě.Dřepy se ale musí provádět správně,s rukama před tělem,s chodidlami plně na zemi a pomalu,pečlivě-žádné zběsilé dřepy s výskoky :)


 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Gabča Gabča | Web | 6. července 2013 v 7:51 | Reagovat

Jsem mladá a chci se seznámit, klikni na můj webík abys zjistil víc!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama